Zakon 300 Spartan !

Zakon 300!!


#1 2008-05-01 09:58:03

Destroyer

Administrator

10392138
Skąd: Wschowa
Zarejestrowany: 2008-04-30
Posty: 11
Punktów :   

BattleKnight

BattleKnight – internetowa gra RPG, tzw. Massive Multiplayer Online Role Playing Game - w skrócie MMORPG. Twórcą gry jest niemiecka grupa programistów Gameforge GmbH.

BattleKnight jest bezpłatną internetową grą online. Gracz zdobywa doświadczenie, kupuje przedmioty, podnosi statystyki. Gra jest bliźniaczo podobna do równolegle rozwijanej gry Knight Fight grupy RedMoon Studios i bazuje na tem samym engine, co wcześniej wydane gry BiteFight/MonstersGame. Postać (rycerza) można prowadzić dwiema drogami - dobrą i złą - wysyłać na misje osłaniające lub napady. W polskiej wersji gry dostępnych jest 11 serwerów.

Bitwa - W grze BattleKnight wynik bitwy zależy nie tylko od atrybutów czy posiadanych przedmiotów, ale także od ustawień tarcz i ataków oraz wyposażenia kryjówki. Wyszukanie przeciwnika to koszt 1 srebrnika.

Atrybuty :
Siła - Odpowiada za obrażenia zadawane wrogowi
Zręczność - Odpowiada za zbroje
Kondycja - Odpowiada za punkty życia oraz ich regenerację
Szczęście - Zwiększa szanse zadania ciosu krytycznego oraz zwiększa szanse zdobycia większego łupu na misjach.
Używanie broni - Odpowiada za szanse zadanie ciosu celnego i kupowanie broni.
Umiejętności obronne - Odpowiada za szanse obrony przed ciosem przeciwnika i kupowanie zbroi.

Misja :
Są 2 rodzaje misji:

Napad
Misja Osłaniająca
Misja trwa od 10 min. do 30 min. (10 min. kosztuje 20 punktów misji, 20min. - 40 punktów,30 min. - 60 punktów misji)

5 punktów misji dostaje się w czasie 1h, a z kontem premium 10pkt. w czasie 1h.

Na raz można mieć maksymalnie 120 punktów misji. Z kontem premium 240.

Zysk z misji (punkty doświadczenia oraz srebrniki) zależą od szczęścia. Misję można zakończyć niepowodzeniem lub wykonać: mizernie, normalnie, pomyślnie lub wyśmienicie. Za misję wyśmienitą czasem dostaje się rubiny.


Praca :
Podobnie jak w przypadku misji, są 2 rodzaje pracy. Trwa 1-8 godzin (1-12 przy koncie premium). Im wyższy poziom rycerza, tym więcej srebrników zarobi w pracy.


Moce :
Menu mocy znajduje się na ekranie postaci, pod zakładką Moce karmy. Moce zależne są od nastawienia bohatera, jeśli jest dobry - jego moce będą defensywne, jeśli zły - będą bardziej ofensywne. Niezależnie od charakteru postaci, do wyboru jest 6 różnych mocy, które kosztują punkty karmy za ich aktywowanie. Punkty karmy dostajemy po zakończeniu misji bądź pracy, moce aktywujemy na 24 godziny.

Moce dobrej karmy
Święta moc - koszt: 50 punktów pozytywnej karmy - zwiększa siłę o 10 punktów na okres trwania mocy
Tajemna tarcza - koszt: 200 punktów pozytywnej karmy - absorbuje tyle obrażeń ile postać posiada punktów kondycji
Anielskie skrzydło - koszt: 150 punktów pozytywnej karmy - przyznaje 30 punktów misji (jednorazowo)
Ochrona przodków - koszt: 50 punktów pozytywnej karmy - podwyższa odporności o 10%
Regeneracja - koszt: 75 punktów pozytywnej karmy - regeneracja przyspieszona o 50%
Forteca - koszt: 225 punktów pozytywnej karmy - blokuje możliwość ataku postaci przez innych graczy

Moce złej karmy
Ciemna moc - koszt: 50 punktów negatywnej karmy - w walce postać przejmuje 5 punktów siły przeciwnika (tylko na okres danej walki)
Wrzask ducha śmierci - koszt: 150 punktów negatywnej karmy - każdy celny cios uzupełnia postaci 15% punktów życia, odbierając je przeciwnikowi
Wieczne potępienie - koszt: 50 punktów negatywnej karmy - obniża odporności przeciwnika o 10%
Kwasowe uderzenie -koszt: 150 punktów negatywnej karmy - zwiększa obrażenia zadane przez broń postaci o 200%, ale istnieje ryzyko 'ochlapania' się kwasem co odbiera punkty życia
Cierniowy pancerz - koszt: 150 punktów negatywnej karmy - zwiększa zadawane obrażenia o 15%
Oblicze ciemności - koszt: 75 punktów negatywnej karmy - zwiększa szanse uniknięcia ciosu o 10%


Miejsca trafień/obrony

Miejsca w które postać uderza i w których się broni. Dzięki dobrym ustawieniom, słabszy gracz ma możliwość pokonania silniejszego. Zmiana kosztuje kilka srebrników, w zależności od poziomu postaci - im większy poziom tym większy koszt. Ustawienia należy zmieniać co jakiś czas, aby przeciwnik miał mniejsze szanse trafienia
postaci i aby postać miała większą szanse trafienia oponenta.


Wyposażenie

Bronie - miecze, topory, młoty, czyli wszelkie przedmioty ataku.
Zbroje - zapewniają ochronę naszemu rycerzowi, dzięki czemu obrażenia zadawane przez przeciwnika są mniejsze.
Eliksiry - do kupienia za srebrniki lub rubiny. Uzupełniają określoną ilość punktów życia. Można ich użyć raz na godzinę.
Runy - można je u kowala wkładać do przedmiotów które mają "gniazda". Dzięki runom ekwipunek zyskuje dodatkowe właściwości.
Artefakty - specjalne przedmioty do kupienia za srebrniki i rubiny. Zależne od karmy postaci - złe i dobre postacie mają inne Artefakty.
Rubiny - do kupienia przez wysłanie SMS-a, wykonanie telefonu, kartą kredytową lub przez PayPal. Można też zdobyć je w misjach, co zdarza się dosyć rzadko.


Zakon

Gracze mogą zrzeszać się w zakonach. Wraz z wzrostem liczebności zakonu możliwe jest rozbudowywanie jego siedziby (zamku) za pieniądze otrzymywane z danin od członków.Dodatkowo zakony posiadają własne forum oraz godło. Daniny na zakon są albo dobrowolne, albo obowiązkowe (zależy od zakonu), mogą być również nałożone jako kara na członka który złamał przepisy. Żaden gracz nie jest zmuszony być w jakimkolwiek zakonie. Zakony prowadzą ze sobą wojny, wypowiadając ja i walcząc na forum, co urozmaica grę.

Turniej

Gracz zdobywa tytuły przez pokonanie przeciwników lub walkę w turniejach. Przeciwnicy:

Giermek Reinhard – pokonanie go daje tytuł giermka (min. 5 lvl) (przed aktualizacją był sługa i wielki książę)
Rycerz Baldiun – pokonanie go daje tytuł rycerza (min. 10 lvl)
Baron Phillipe – pokonanie go daje tytuł barona (min. 15 lvl)
Wicehrabia Isang – pokonanie go daje tytuł wicehrabiego (min. 20 lvl)
Hrabia Dankwart – pokonanie go daje tytuł hrabiego (min. 25 lvl)
Margrabia Lukedius – pokonanie go daje tytuł margrabiego (min. 30 lvl)
Książę Arlic II – pokonanie go daje tytuł księcia (min. 40 lvl)

Imie przeciwnika : Wielki Książę Reindhard Poziom przeciwnika : 5 Szansta trafienia : 10 Szansa obrony : 10 Obrażenia : 13 - 17 Zbroja : 13 Nowy tytul : Wielki Książę Łup - przeciwnik : 250 srebrników

Imię przeciwnika: Rycerz Balduin Poziom przeciwnika: 10 Szansa Trafienia: 22 Szansa Obrony: 22 Obrażenia: 28-38 Zbroja: 30 Nowy tytuł: Rycerz Łup przeciwnika: 0 Kulawa Szkapa: Szansa trafienia: -10 Szansa obrony: +5

Imie przeciwnika : Baron Phillipe Poziom przeciwnika : 15 Szansta trafienia : 36 Szansa obrony : 40 Obrażenia : 42 - 53 Zbroja : 45 Nowy tytul : Baron Łup - przeciwnik : 1000 srebrników 5 rubiny

Imie przeciwnika : Wicehrabia Isang Level : 20 Szansta trafienia : 46 Szansa obrony : 42 Obrażenia : 52 - 65 Zbroja : 58 Nowy tytul : Wicehrabia Łup przeciwnika : Słaby koń turniejowy + 2000 srebrników Szansa trafienia: -8 Szansa obrony: +6

Imie przeciwnika : Hrabia Dankwart Poziom przeciwnika : 25 Szansta trafienia : 42 Szansa obrony : 48 Obrażenia : 55 - 70 Zbroja : 66 Nowy tytul : Hrabia Łup - przeciwnik : 2500 Srebrników

Imie przeciwnika : Margrabia Lukedius Poziom: 30 Szansta trafienia : 52 Szansa obrony : 48 Obrażenia : 65 - 80 Zbroja : 74 Nowy tytul : Wielki Książę Łup - przeciwnik : 3000 Srebrników Szansa trafienia: -5 Szansa obrony: +10

Imie przeciwnika : Wielki Książę Lukedius Poziom przeciwnika : 30 Szansta trafienia : 52 Szansa obrony : 48 Obrażenia : 65 - 80 Zbroja : 74 Nowy tytul : Wielki Książę Łup - przeciwnik : 3000 Srebrników Szansa trafienia: -5 Szansa obrony: +10

imię przeciwnika: Książę Alric II Poziom przeciwnika : 40 Szansta trafienia : 58 Szansa obrony : 60 Obrażenia : 76 - 84 Zbroja : 85 Nowy tytuł ksiąze Łup - przeciwnik : 1500 srebrników 5 rubinów

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wirtualnaeurowizja.pun.pl www.lwyzsawanny.pun.pl www.pracasocjalna.pun.pl www.nerwica.pun.pl www.jediofapocalypse.pun.pl